5u45-8u
Noorweegse Kaai
Dauwtocht
De ochtendstond heeft goud in de mond!!!
Vandaag staan we lekker vroeg op om te genieten van de verse dauw op het gras en de warme ochtendzon. Achteraf ontbijten we gezellig allemaal samen.
We spreken af aan de splitsing bij Noorweegse Kaai en Jules van Praetstraat bij de Damse Vaart :)